ושוב מגיעה התקופה הזו בשנה, שבה אנחנו שוברים את הראש. זה מתחיל כמה שבועות לפני פורים, עם השאלה הנצחית – האם השנה אטרח בכלל להתחפש?

 

עוד ב- Onlife:

 

ואז האוכולוסיה הבוגרת מתחלקת לשניים – אלה שמפגינים מראש כוונה רצינית להתחפש ואף להפגיז בתחפושת הכי מקורית בסביבה, אבל לבסוף מוצאים את עצמם מתפשרים על עוד ניסיון עלוב לחקות את ליידי גאגא; ואלה שמוותרים על הרעיון, אך ברגע האחרון מחליטים שהיי, פורים בכל זאת מגיע רק פעם בשנה ודווקא נחמד להרגיש כמו ילדים לכמה שעות.

 

במקרה הזה, הם נאלצים לקושש תחפושת מהמלאי הביתי שלהם, מה שמסתכם לרוב בנערת אייטיז עם חותלות או בגבר יאפי עם ציורים מטופשים על הפרצוף.

 

אז כדי למנוע מכם את עוגמת הנפש והמבוכה הצפויה בפורים הקרוב, הכנו לכם רשימה של תשע תחפושות שוות במיוחד, אותן תוכלו להזמין מחו"ל מבעוד מועד, ועכשיו, כשתקנות המס החדשות נכנסו לתוקף, בכלל אפשר לחגוג.

 

הרשת עמוסה לעייפה בחנויות וירטואליות לתחפושות מארה"ב ומאירופה, עם עלות ממוצעת של 200 שקל לתחפושת, לא כולל משלוח, תוכלו להתפנק השנה על תחפושת מקורית ומצחיקה, או אפילו רק לקבל רעיונות לתחפושות מקוריות ובעיקר – לחסוך מהחברים שלכם את הצורך להשליך עליכם אוזני המן. 

 

 

פיית שיניים לגברים שמנמנים

אין דבר מצחיק יותר בפורים, ובכלל, מאשר גבר בשמלה. ואם מדובר בגבר מעט שמנמן, ואף נמוך וקירח (או בקיצור, ג'ורג' מסיינפלד), זה אפילו משדרג את כל העניין.

 

באתר "הלואין אקספרס" מציעים לכם תחפושת של פיית השיניים לגברים – בגד גוף כסוף וחצאית טוטו לבנה. ניתן להוסיף לה גם סיגר ומפתח ברגים חלוד שמזכיר את כלי העינויים של רופאי השיניים.

 

כמה עולה? 49.99 דולר, פלוס 40 דולר משלוח לישראל. 

 

שקע ותקע, גרסת המבוגרים

אם בורכתם בבן או בבת זוג, שאפילו מוכנים לזרום עם הרעיונות הטיפשיים שלכם לפורים, התחפושת הזוגית הזו בהחלט תהפוך אתכם לשוס של המסיבה – האישה מקבלת חליפת שקע, הגבר את התקע ויחד אתם יכולים לעשות את הקישור. כמה פשוט, ככה גאוני.

 

כמה עולה? 47.99 דולר, ותוספת של עלויות משלוח. האתר הזה לא מבצע משלוחים לישראל, אבל תוכלו להזמין אותו באמצעות אתרים כמו mustop.com או  ushops.co.il. 

 

קאפקייק

 

העוגות הקטנות והממזריות עשו עלייה לישראל כבר לפני שנתיים, אבל הן כל כך צבעוניות ומעוררות תיאבון, שהמחשבה להתחפש לקאפקייק בהחלט מגרדת לנו את נימי השופינג העדינים.

 

בebay אפשר למצוא שלל תחפושות קאפקייק לנשים בוגרות, וכאן המחירים אפילו זולים יותר מאשר בחנויות הרגילות. רק להוסיף גרביונים ונעלי עקב לוהטות, ואתן מסודרות.

 

כמה עולה? 49.95 דולר, פלוס 12.95 דולר משלוח.

 

סו סילבסטר

בפועל, מדובר אולי בתחפושת הקלה ביותר בעולם – כל מה שצריך עבורה הוא פאה בלונדינית קצרה, חליפת טרנינג אדומה ומשרוקית או מגפון. אבל אם אתם נמנים על צופי GLEE המושבעים, ייתכן שתרצו להישאר נאמנים למקור עד כמה שאפשר.

 

במקרה הזה, אתם יכולים להזמין את התחפושת הזו, שנמצאת עכשיו במבצע ועולה כמעט חמישים אחוז פחות.

 

כמה עולה? 29.15 דולר, פלוס 40 דולר משלוח לישראל.

 

ליידי גאגא

גם במקרה הזה, אתם יכולים לייצר לעצמכם תחפושת ביתית עם חומרים פשוטים כמו כמה סטייקים, פאה בלונדינית ואיפור מוגזם מאוד, אבל אם אתם רוצים להיראות כמו ליידי גאגא האמיתית, כדאי שתצטיידו בתחפושת הזו. היא גם לא יקרה במיוחד וגם נראית אותנטית למדי. ebay מלא בתחפושות ליידי גאגא בשלל המראות השונים שלה – מהחייזרית העוברית ועד שמלת הסטייקים המפורסמת. רק תבחרו.

 

כמה עולה? 34.95 דולר פלוס 11.53 דולר משלוח לישראל.

 

מיס פיגי וקרמיט מהחבובות

גם מי שלא היה אוהד שרוף של החבובות בילדותו, לא יכול להתעלם מהקאמבק המפואר שלהם השנה. הם מופיעים בכל תכנית אירוח, מגיעים לכל השקה, ובעיקר - נראים כאילו הזמן לא נתן בהם את אותותיו, למרות השנים הרבות שחלפו. 

 

אם בא לכם ללכת על הזוג הכי יציב בתעשייה מיס פיגי וקרמיט הם הליהוק המושלם (ואם יש לכם חברים מגניבים - בכלל להתפרע ולהרכיב את כל הקאסט).

 

כמה עולה? 45 דולר לשתי התחפושות, בנוסף לעלויות משלוח 

 

נערת השער של "פנטהאוס"

בהנחה שאתם מוקפים במבוגרים בעלי חוש הומור בריא, אין ספק שכולם יאהבו את התחפושת הזו – מדובר בעצם בפיסת קרטון שנראית כמו שער גיליון של המגזין הסקסי "פנטהאוס", בו יש מקום לראש שלכם לבצבץ.

 

כל מה שנותר לכם לעשות הוא להצטייד בזוג מכנסיים מתאים ולקוות שהילדים/ההורים לא יתפסו אתכם.

 

 

כמה עולה? 29.99 דולר, פלוס עלויות משלוח (28-38 דולר). ניתן להזמין דרך שירות TNT אקספרס

 

בודהה מוזהב

למשקיענים הרציניים שביניכם, הנה תחפושת שבה אף אחד, אפילו לא אמא שלכם, יוכל לזהות אתכם. בודהה מוזהב הוא גם קונספט מקורי למדי, גם מחמיא למי שלא אוחז בריבועים בבטן וגם מבטיח שתבלטו מעל כולם.

 

כמה עולה? 69.99 דולר פלוס משלוח באמצעות TNT  אקספרס.

 

מועמר קדאפי

אין כמו פורים כדי לחגוג את מותו של הדיקטטור המושחת. המסיכה הזאת של מועמר קדאפי היא גם מכוערת להפליא וגם מצחיקה מאוד וכל מה שתצטרכו להוסיף לה היא גלבייה ביזארית או פיסות בד אקראיות שייתלו מעל גופכם.

 

 

כמה עולה? 16.99 דולר, פלוס משלוח (באמצעות אחת מחברות השליחות, משום שהאתר, למרבה האירוניה, אינו שולח לישראל).