בזמן שהדיווחים בנוגע ליחסים בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי מטריפים אותנו עם ידיעות סותרות, החזית היותר יציבה – זו של ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו – יצאה בהכרזה דרמטית ומדכאת במיוחד: "בניסיון לצמצם כל תיאורית ספקולציה נוספת, החלטנו להודיע על פרידתנו", פרסמו השניים דרך היחצ"ן הוותיק של אניסטון, סטיבן הוביין. "ההחלטה הזאת הייתה הדדית ונעשתה באהבה בתום השנה שעברה. אנחנו שני חברים הכי טובים שהחליטו להפריד את דרכיהם כזוג, אבל מצפים להמשיך את הידידות היקרה שלנו".

לאחר עניין הבגידה המפורסמת בעולם מצד פיט, העולם התחלק לשניים: אלו שאהבו את ג'ניפר אניסטון ואלו ששונאים את אנג'לינה ג'ולי. במשך שנים עקבנו אחרי חיי האהבה הכושלים של אניסטון והניסיונות שלה להקים שוב תא משפחתי, וכשזה סוף סוף קרה, רצינו להאמין שזה יחזיק לעד - הרי משהו חייב להחזיק.

ואכן, אניסטון ות'רו נישאו באוגוסט 2015 בטקס פרטי, לאחר ארבע שנות זוגיות. אמנם לאחרונה דווקא היו פה ושם שמועות על חתולים שחורים שמהלכים בין השניים, אבל סך הכל הם נחשבו לאחד הזוגות היותר יציבים ובטוחים בהוליווד. לכן הידיעה על הפרידה הצליחה להפתיע את כולם, בעיקר נוכח ההצהרות שהם נהגו לפזר זה על זו.

הנה כמה מהציטוטים שלהם, שגרמו לנו להחזיק באשליה שהפעם זה לנצח:

כבר ב-2012, ת'רו התרברב בפני המגזין Extra שהוא "תמיד הולך לישון עם המחשבה שאני בר המזל הגדול בעולם". אניסטון לא נשארה חייבת, ועל שער המגזין Details היא השתפכה: "הוא פשוט כל כך יפה ונאה בעיני, ואני אוהבת איך שהעיניים שלו מפוסלות כל כך יפה, כי העיניים האלו מפילות אותי בכל יום". יש את זה ביותר קיצ'י?

כשת'רו נשאל ב-2014 על ידי המגזין Brides האם הוא חש תסכול בגלל שהפרסום של אניסטון כל הזמן משאיר אותם תחת אור הזרקורים, הוא ענה: "זה לא גורם לי להרגיש מצוקה, זה לא קשה. זה יכול להיות מטרד, אבל זה לא סוף העולם. אתה צריך להתמקד בדבר העיקרי, בזה שפגשת מישהי שאתה מאוהב בה".

עוד באותה השנה, בראיון ל"הארפר בזאר", הודתה אניסטון שאחד הדברים שהיא הכי אוהבת אצל ת'רו זה חוש ההומור: "אני מאוד אוהבת להתבדח. יש לי מזל כי ג'סטין הוא האדם הכי מצחיק שפגשתי, ואנחנו מצחיקים אחד את השני. צחוק הוא אחד המפתחות הכי חשובים כדי להישאר צעיר".

ב-2015 אניסטון פירטה ל-GOOP מה הדברים שהכי חשובים לה בחיים: "לבלות זמן עם בעלי, עם הכלבים שלי ועם חברות ותיקות. הזמנים האלו קדושים מבחינתי ואני לא מוכנה לוותר עליהם".

ב-2016, אחרי שהם כבר עלו שלב בזוגיות, העניק ת'רו למגזין People את הסוד לנישואים המושלמים שלהם: "אנחנו מעריכים את חוש ההומור אחד של השני, אנחנו מכבדים אחד את השני ואנחנו מסתדרים טוב. אני יודע שזה נשמע פשוט אבל זה נכון".

?...❤️✌️

A post shared by @ justintheroux on

לכאורה נראה שכל הציטוטים האלו מעידים על פרידה שהגיעה יש מאין – הרי הכל היה כל כך מושלם. אבל בסופו של דבר, הם שוב מוכיחים שממש כמו שכולנו לא בהכרח מציגים את האמת כלפי חוץ, כך גם הסלבס. והציטוטים שהם מוכרים לעיתון משקפים את האמת בערך כמו ה"הכל טוב" שאתם אומרים למוכר בסופר ששואל לשלומכם. אז אולי בפעם הבאה שתקראו ראיון עם איזה מפורסם כזה או אחר, ושוב תתהו למה האהבה שלכם לא נראית זוהרת ומושלמת כמו זו שלו, תזכרו בתיק אניסטון-ת'רו. ותירגעו.