בסוף השבוע שעבר נישאו ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה, אחד הזוגות הכי מעניינים - ויש שיגידו הכי בלתי-צפויים - בהוליווד. הזמר האמריקאי, 26, נישא לשחקנית ההודית, 36, בטקס מפואר בהודו, כחצי שנה בלבד אחרי שאישרו לראשונה את השמועות בדבר היותם זוג.

הזוגיות של השניים זכתה לסיקור תקשורתי נרחב וכן למגוון רחב של דעות- השניים הם חלק מגל האירוסין החפוזים שהיו בקיץ האחרון, שבו נכללו גם היילי (לשעבר בולדווין) וג'סטין ביבר, שכבר מאז הספיקו להתחתן, וכן אריאנה גראנדה ופיט דיווידסון, שכבר מאז הספיקו להיפרד. אבל, בשונה להרבה זוגות הוליוודים אחרים שמתקדמים עם הקשר במהירות מסחררת, נראה שדוווקא ג'ונאס וצ'ופרה עוררו את אי-אמון הציבור בצורה יוצאת דופן.

ג'ונאס התפרסם כבר בילדותו, כשיחד עם שני אחיו היה חבר בלהקה האחים ג'ונאס, שזכו להצלחה רבה, הופיעו בסרטים וסדרות בערוץ דיסני ושבו את לבם של רבים ובעיקר רבות. צ'ופרה היא אחת הנשים המפורסמות והמצליחות ביותר בהודו, שחקנית עטורת פרסים שאפילו זכתה בתחרות מיס עולם. בשנים האחרונות היא עושה את פריצתה בעולם הבידור האמריקאי, בין היתר עם תפקיד ראשי בסדרה "קוואנטיקו" והחידוש של "משמר המפרץ". שמועות שהשניים יוצאים החלו במאי 2017, כשהשניים הגיעו יחד לטקס השטיח האדום של המט גאלה. הם הדפו את השמועות בטענה שהסיבה היחידה להגעתם המשותפת היא ששניהם לבשו את אותו המעצב, ראלף לורן, ושהקשר ביניהם אפלטוני בלבד. השמועות הללו נעלמו כמעט לגמרי, עד שצפו מחדש במאי 2018, כשנה אחר כך. הפעם, הזוג כבר לא מיהר להכחיש, ועוקביהם באינסטגרם אפילו יכלו לראות תגובות מתוקות של האחד לאחרת בתמונות שלהם. ביוני 2018 הזוג אישר רשמית את השמועות, וכחודשיים בלבד לאחר מכן, הם הודיעו באופן רשמי על האירוסין שלהם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Good times with good people @armiehammer @nickjonas @thisisechambers ❤️? #metgala2017

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

הקצב המהיר שבו התקדמה מערכת היחסים הזו הוביל לדיונים רבים ברשת לגבי העתיד של הזוג הזה ועד כמה הוא מבטיח. כמו עם כל זוג הוליוודי, היו כאלה שראו בהם סיפור מהאגדות, דיברו על כמה שהם זוג יפה ועל כמה שהם מאחלים להם רק טוב. אולם לצידם, היו את התחזיות הפחות אופטימיות, ורבים דיברו על זה שהם "לא קונים" את הזוג הזה. סקר של מגזין "קוסמופליטן" אפילו הראה שלמעלה ממחצית מהקוראים לא בטוחים שהם זוג טוב - משהו בזוג לא הסתדר להם, יש שם איזה "חוסר התאמה". קורא אחד באינטרנט אף הגיב שלדעתו צ'ופרה, שאינה אזרחית אמריקנית, נמצאת עם ג'ונאס כי כל מה שהיא רוצה זה גרין קארד.

אחרי החתונה, המגזין האינטרנטי The Cut, מבית ה"ניו יורק מגזין", הרחיק לכת ופירסם כתבה לפיה צ'ופרה היא לא פחות נוכלת מקצועית, אמנית הונאות שמנצלת את ג'ונאס המסכן. באחד הטקסטים המיזוגניים והמבחילים ביותר שראה האינטרנט לאחרונה, שלמרבה האירוניה נכתב על ידי אישה, תיאר המאמר כיצד כל אחד מהמפגשים הרומנטיים של צ'ופרה בשנים האחרונות היה צעד קר ומחושב לעבר תהילה בזירה האמריקאית. ג'ונאס, לדברי המאמר, הוא סה"כ קורבן תמים שחיפש אהבה ונפל לתרמית. כותבת המאמר סיימה בקריאה נרגשת לג'ונאס לברוח כל עוד הוא יכול. המאמר כבר הספיק לרדת מהאתר, ועורך האתר וכותבת המאמר התנצלו – זאת לאחר איסנפור תגובות זועמות שצפו לאחר פרסומו. אבל גם לאחר שנמחק, המאמר חושף משהו חשוב ועקרוני לגבי ה"בעיה" הגדולה שיש לאינטרנט עם הזוג הזה- צ'ופרה מבוגרת מג'ונאס והיא אינה אישה לבנה.

אי אפשר להכחיש שהקצב בו התקדם הזוג הזה הוא מהיר, ואפשר לדבר על זה שהאירוסין הגיעו מוקדם מדי. אבל האמת היא שהסבירות של הזוג הזה להישאר יחד לא שונה מהסבירות של כל אחד מהזוגות האחרים שהתארסו לאחר זמן קצר. כשאריאנה גראנדה הודיעה על האירוסין שלה לפיט דיווידסון, לצורך העניין, כמובן שהיו קולות של ספק, אבל בעיקר היו תגובות של התמוגגות מסיפור האהבה הסוחף והמתוק הזה. ועובדה, ארבעה חודשים לאחר מכן, הזוג החליט להיפרד.

התגובות השליליות להן זוכים צ'ופרה וג'ונאס מעוגנות בתפיסה הישנה שמרבה להגיח בכל דיון על כוכבת הוליוודית - מיזוגניה. ראשית, זוגות בהן האישה מבוגרת יותר מהגבר תמיד זוכים להרמת גבה כי הם הולכים כל כך נגד כל מה שמוכר ומצופה מזוגות הטרוגניים. התדמית של גבר שמבוגר מהאישה, זה שיגונן עליה ויהווה את הבסיס האיתן של הקשר, מתנפצת מעט כשמדובר באישה שמבוגרת מהגבר. בנוסף, צ'ופרה היא אישה הודית, שאינה אזרחית אמריקנית, אז כמובן שגם לבת מיעוטים יש סיבה לנצל את הגבר הלבן. אבל צ'ופרה היא גם אישה עשירה מאוד, מצליחה מאוד, שההצלחה שלה בהודו היא אדירה והיא עבדה בארצות הברית כבר שנים לפני ששמה היה מקושר לזה של ג'ונאס. הטענות שהיא צריכה ממנו כסף, תהילה או גרין קארד הן מגוחכות וסקסיסטיות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Once upon a fairytale... @nickjonas Link in bio @people

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

ברגע שהחלה לצאת עם גבר לבן שצעיר ממנה, החל לצוף מיתוס ה Femme Fatale, על אותה אישה הרסנית ונצלנית שגובה קורבנות בדרך להשגת המטרות האישיות שלה, מיתוס שאפילו נשים מאמינות לו – כולל הכותבת של המאמר שמוזכר לעיל. למרות שאפשר במידה רבה לטעון שהיא אפילו מצליחה יותר מג'ונאס, אותם אנשים יכלו בקלות לשים בצד את ההצלחה והעושר שלה ולראות כיצד היא מחפשת להפיל אותו.

כאמור, לזוג הזה יש סיכוי ככל שאר הזוגות ההוליוודים להצליח – יכול להיות שזה לא סיכוי מאוד גבוה, אבל הוא עדיין לא מצדיק את התחזית הפסימית לה זוכה הזוג, ובטח לא את ההאשמות המגוחות לפיהן צ'ופרה היא איזו דמות הזויה ונצלנית ששייכת לקומדיות רומנטיות משנות ה-90 שעשויות בטעם רע. כל שנותר הוא לאחל להם חיים משותפים מוצלחים ונעימים, ובעיקר לאחל לפריאנקה צ'ופרה שתמשיך לעבוד קשה ולזכות להצלחה רבה, ושלא תיתן לפינות החשוכות של היאנטרנט לערער אותה.