מי מאיתנו לא מכירה את רגעי הצביעות והעסקים כרגיל? אלו שדורשים מאיתנו לסגל את כל כישורי המשחק שלנו ולהראות לעולם שאנחנו מושלמות. הרגעים הארורים האלה בדרך כלל קורים רגע אחרי שאת ובעלך רבתם את אחד הריבים הקשים שלכם אבל צריכים לצאת לעולם. אתם לא מסוגלים להסתכל אחד על השנייה, שלא לומר להיות באותו חדר, אבל אתם נאלצים להראות לכולם שהכל בסדר כי התחייבתם מראש להגיע לארוחה משפחתית, או למפגש חברים שהייתם מתים להתחמק ממנו אם הייתם יכולים. אז אתם יוצאים החוצה, לא מדברים אחד עם השנייה כל הנסיעה ורק זורקים משפטי שנאה לחלל המכונית ומבטים רושפי אש שהאויבים הכי מרים שלכם לא זכו לקבל. ואז, כשאתם מגיעים למקום, הכל משתנה: שניכם לובשים את החיוכים הכי יפים שלכם, כאילו רגע לפני לא התכוונתם להרוג אחת את השני, מצחקקים באלגנטיות מכל בדיחה שנזרקת, ונראים הכי מאוהבים שיש.

את הסדקים בהצגה שהעליתם, שלא תבייש את גילה אלמגור אגב, יזהו רק חדי עין. הם יקרו כשהמבטים שלכם יצטלבו במקרה, כשתאלצו לדבר אחד עם השנייה מפאת הנסיבות והמקום, וכשתאלצו לגעת אחת בשני בטעות או לא בטעות, כשאתם נניח מעבירים את הסלט או מחבקים בגועל את בן הזוג כדי להעצים את מצג השווא. רגע ה"שלא תחשוב שסלחתי לך" או "חכה חכה מה יהיה לך בבית" אם תרצו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Meghan Middleton (@everythingroyal) on

מישהו חכם אמר לי פעם שלמרות שכל אחד מאיתנו בטוח שהוא מיוחד, כל האנשים בעולם דומים אחד לשני בצורה מפתיעה ואפילו קצת פתטית. והנה המשפט הזה שוב מוכיח את עצמו – כי מסתבר שגם וויליאם וקייט יכולים לחלטר בשעות הפנאי שלהם בהבימה, וגם הם חווים את רגעי ה"חכה חכה" האלה. הדוכס והדוכסית של החיוכים הגיעו להתארח באחת מתוכניות הבישול הנצפות בממלכה. השניים אפו עוגות, בישלו שלל מתכונים ונראו כמו קישוטי חג אנושיים. אבל קצת לפני שהתוכנית הסתיימה - הם הוכיחו למיליוני אנגלים שלא הכל מושלם בממלכת ווינדזור, כאשר הנסיך הניח באגביות את ידו על הנסיכה בעודה מתנערת מהמגע שלו ומתרחקת ממנו באלגנטיות. הריאיון המשיך כאילו כלום אבל די היה ברור שהשניים מנסים לשדר אווירת עסקים כרגיל כשלא הכל כרגיל.

לא ברור מה קורה בין וויליאם וקייט. לפני חודשים אחדים היו שמועות על בגידה מצידו של הנסיך ויש כאלו שאומרים שמידלטון עדיין לא סלחה. אחרים טוענים שקייט פשוט לא רוצה להראות גילויי חיבה בפומבי ומעדיפה שהזוגיות שלה ושל בעלה תהיה מדוגמת. כך או כך, לראות את אחד הזוגות הכי מפורסמים בעולם ברגע כל כך מביך הוא סוג של מראה לפרצוף למיליוני אנשים צבועים, כמוני, שלא מסוגלים להתנהג כרגיל כשיש להם קצת בעיות. אני מודה, גם אני מזייפת. הנה רק לפני כמה שבועות הלכתי להורים של בעלי כשאני שונאת אותו והוא אותי והעברנו אחד לשנייה את המטבוחה כאילו כלום. את הריב יש לציין, משכנו שבוע. אפילו היום אנחנו מתכוונים להעלות מופע זוגי במסיבת חנוכה בגן אחרי ריב סוף שבוע קשה. 

מכירים את הזוגות שהחליטו לפני שנישאו שהם לעולם לא ילכו לישון כשהם כועסים אחד על השנייה וסוחבים משהו בבטן? תדעו לכם שהם משקרים, אין דבר כזה. מחלוקות בין בני זוג ובין אנשים באופן כללי לא יכולים להסתיים עם הנפת שמיכה. כולנו כועסים, כולנו שונאים ומה לעשות - כולנו מזייפים. נכון, זה יהיה משחרר אם לא נצטרך להראות לכולם ש"אנחנו בסדר" כל הזמן, אבל למה לנו לעשות את זה?

בני הזוג שלנו מוציאים מתוכנו את הדברים הכי יפים, אבל הם גם מוציאים מאיתנו גם את הדברים הכי מכוערים. ולמרות שאנחנו מראים את הכיעור הזה, את הזעם הזה, לחצי השני שלנו, אין לנו אומץ שכולם יראו אותנו ככה, עירומים וכועסים ושונאים וחשופים. וזה בסדר, מותר לנו לשמור את החלק הזה רק לאדם שאנחנו הכי אוהבים בעולם. אזרחי הממלכה המומים כי וויליאם וקייט לא באמת התנהגו בטבעיות ואולי זה אומר שהסוף קרוב, אבל לפעמים הרגעים הקטנים האלה הם הכי טבעיים שיש, ודווקא הם מעידים שהכל בסדר.