Carrot Dating

אפליקציית "Carrot Dating" מאפשרת למשתמשיה "לשחד" בני או בנות זוג פוטנציאליים לכדי דייט אמיתי בשר ודם, פשוט כי באמת הקונספט של אתנן עוד לא קיבל ביטוי וירטואלי מספיק מכובד, כנראה. הרעיון פשוט – פרסמו את המתנות שאתם מוכנים לקנות תמורת "דייט", והמתינו לעדר של נשים רעבות לאהבה ושופינג. הבחירה בגזר באה כמובן מעולם הסוסים, שם ניתן הירק כמעין חטיף ובונוס לסוסים שעשו את עבודתם (רמז דק), ובלי ליפול למשחקי מילים זולים מדי (אף מילה על שיטת המקל והגזר, נניח). האפליקציה מתהדרת בסלוגן מבית "הסנדק" – "הציעו להן הצעה שהן לא יוכלו לסרב לה" – וככה בדיוק זה עובד.

"הודעות אולי יגרמו לה להתעניין, אבל שוחד ישיג לך דייט. אל תבזבז זמן ביצירת קשר עם אינספור פנויות בתקווה שאחת מהן תגיד כן. אפליקציית Carrot Dating נותנת לך את הכוח לצאת לדייט עם הבחירה הראשונה שלך, ולא להתפשר על היחידות שהגיבו לך". באזור השאלות הנפוצות של האפליקציה ניתן למצוא מענה לשאלה שבוודאי מטרידה כל משקיע בשוק הפו"פ – "מה קורה אם המשתמשת המושכת לא יוצאת לדייט שהובטח"? העונש על אי סיפוק הסחורה, אם תהיתן, הוא השעייה מלאה מהמערכת. האפליקציה המפוקפקת, שמשמשת סרסור וירטואלי לכל דבר, זכתה באופן טבעי לבאזז אדיר וסיקור תקשורתי, אבל גם לבעיטה זריזה בתחת מאפל, שהסירה אותה מהאפסטור, בעוד שהיא עדיין זמינה להורדה למשתמשי אנדרואיד.

מותק, זו אני!

באחד הסרטים המדוברים ביותר בעונת האוסקרים האחרונה, "היא", מנהל חואקין פיניקס מערכת יחסים עמוקה, מורכבת ורגשית לעילא ולעילא – עם מערכת הפעלה. בהחלט ייתכן שאפשר להתאהב בכל דבר כל עוד יש לו את הקול של סקארלט ג'והנסון, ולמרות שהטכנולוגיה המתוארת בסרט עדיין לא שמישה בחיי היומיום שלנו, כבר קיימת כמובן האפליקציה שתיתן לכם טעימה קטנה של אהבה וירטואלית, גם אם קצת יותר חד צדדית. "מותק, זו אני!" ("Honey it's me!") תאפשר לכם לנהל מערכת יחסים בזעיר אנפין עם "מינה", בחורה קוריאנית חביבה ומתוקה למראה, בת כעשרים פלוס.

האפליקציה תרעיף עליכם מבחר הודעות אהבה מתוך מגוון של כ-100 אפשרויות, במהלך יומכם האפור, שיואר גם באמצעות ארבע שיחות וידאו (מוקלטות מראש, כמובן) בהן תבדוק מינה אם אתם עדיין ישנים, או תאחל לכם לילה טוב וחלומות מתוקים. מפתח האפליקציה, קים יון-קאק, הסביר שמטרתה של "מותק, זו אני!" הוא "לנחם אנשים בבדידותם", ובימים הראשונים להשקתה בחרו מדי יום כ-80,000 בני אדם, משום מה, לפצוח במערכת היחסים החד כיוונית ומרובת המשתתפים (פוליאמורית, מסתבר). אם חשקה נפשכם בהכרות עם מינה, תצטרכו להגדיר את חשבונכם בהתאם לחנות האמריקאית או האוסטרלית, שכן היא עוד לא הצטרפה רשמית לשורות האפסטור הישראלי.

Wingman

אהבה בשחקים? יש בדרך אפליקציה גם לזה, מסתבר. אם חשבתם שלעבור טיסה שלמה בלי סיגריה זה סיוט למעשן הממוצע, מסתבר שהכאב של חברי "מועדון המייל הגבוה" הקיימים או הפוטנציאליים – גדול הרבה יותר. Wingman היא אפליקציה שנועדה לעזור להם ברגעים הקשים האלה, ונעזרת במנגנון ה-GPS המוכר מאפליקציות דייטינג רבות, כדי לאתר גיאוגרפית משתמשים נוספים הנמצאים בקרבת מקום – ובמקרה זה, על אותו מטוס ממש.

האפליקציה דואגת להשמדת כל ראיה לשימוש בה, ומציעה למשתמשיה גם שלל טיפים למימוש נטול גליצ'ים של תאוותם. גייב וויילי, מפתח האפליקציה שהתחילה כבדיחה והפכה למציאות, הודה שאולי לא תמיד ייצא למשתמשים סקס בשחקים בזכות האפליקציה, אבל שהרעיון המשעשע יכול להוביל לשיחות והכרות בין אנשים שכנראה לא היו מחליפים מילים בלעדיה. נניח. החודש צפויה להגיע האפליקציה במצבה המוגמר לאפסטור, בהתאם לאישור של אפל המחמירה.

Passion

"Passion" היא אפליקציה נוספת שמתיימרת לסייע בשיפור יכולות האהבים שלכם, אם רק תצרפו אותה למיטה ותתנו לה "לצפות". האפליקציה תספק ציון מדוייק בהתאם ל"ביצועים" שהופגנו, על ידי שימוש באלמנטים הייחודיים של הסמארטפון ובהם המיקרופון, מד התאוצה, הג'ירוסקופ ועוד.

איך זה עובד? מפעילים את האפליקציה, מחברים את האייפון לגוף עם רצועת-זרוע (המפתחים מציעים גם לשים את המכשיר בכיס, אם יש לכם בגדים עליכם במקרה) וממשיכים עד לקבלת הציון המיוחלת.

התוצאה שתקבלו תפורק למדדים שונים ובהם מידת הפעילות, משך האקט, ועוצמת האורגזמה, כך שתוכלו להתמקד בתחומים הדורשים שיפור בצורה מדוייקת יותר, וגם תוכלו להשוות את ציונכם בקלות לתוצאות של משתמשים אחרים באפליקציה, אם רק תרצו.

Lick This

מערכת יחסים שלמה מתנהלת על פי רוב גם בחדר המיטות (או על הספה, בסדר), וגם לזה יש אפליקציה. מבית Club Sexy Time (ללא ספק רפרנס להוגה הדיעות וטובע מטבעות הלשון הקזאחסטני האהוב בעולם, בוראט) מגיעה "Lick This", שאינה אפליקציה במובן המסורתי של המילה, כי אם אתר אינטרנט דינמי שנועד לסמארטפון, שעושה שימוש מעניין יותר מכל אפליקציה להורדה ביכולות מסך המגע של המכשיר – היא מבקשת שתביאו לק.

"Lick This" מבקשת ללמד את משתמשיה ומשתמשותיה את האמנות העדינה של זן ומין אוראלי, באמצעות ליקוק נמרץ של המסך (כן, באמת), בשימוש באחת משלוש שיטות שאמורות לגרום לעונג רב לבן או בת הזוג. בשיטת "מעלה מטה" תתבקשו להפעיל ולכבות מתג חשמלי עם לשונכם, במצב "מעגלים" תצטרכו לסובב את ידיתו של מחדד וירטואלי, ואילו במוד "פריסטייל" תצטרכו להפגין את מלוא נחת לשונם באקראי ובמהירות, כדי להכות בכדור ים מתנפח.

רק בבקשה, אל תשכחו שמסך המגע שלכם מטונף (אתם הרי יודעים איפה האצבעות שלכם היו), וכמו בחיים האמתיים – הקפידו על "אמצעי מניעה" דוגמת מגן מסך חדש או שכבת ניילון נצמד.

kimye

ואם נואשתם סופית מלחפש אחר מערכת יחסים משל עצמכם, אמיתית או וירטואלית, תמיד תוכלו להסתפק במערכת היחסים האותנטית, הצנועה והפרטית של קים קרדשיאן וקניה ווסט, ובשמם המקוצר – "קימיה". האפליקציה הנושאת את אותו שם חיבה של הצמד, שעיטר לאחרונה את שער "ווג" לקול מחאת ולעג ההמון הסופיסטי, תאפשר לכם לשחק במעין גרסת סים של חיי הזוג הנוצץ: "בואו לחיות את חייהם של הזוג הכי נעקב בעולם עם סימולטור הדייטינג הקורע והממכר הזה! שחקו כקניה בעודכם מחזרים אחרי קים וזכו בליבה. האבקו במתקפת המחזרים האחרים הנלחמים על תשומת לבה בעודכם יוצאים איתה לדייט, קנו לה מתנות יצירתיות, בעודכם מנהלים את הקריירה העמוסה שלכם".

אבל לא הכל מושלם בקימיה-לנד, ואת נסיונותיכם לכבוש את ליבה של קים ינסו לסכל כל האקסים המפורסמים שלה, שמגיעים להופעות אורח כדמויות סים גם כן, לנצל את דקות הפרסום האחרונות שלהם גם כאן. ואם חשבתם ש-15 דקות של תהילה זה מעט, אפליקציית "קימיה" דורשת שתעמדו במשימה המורכבת והחשובה של כיבוש לב הקרדשיאנית תוך 72 יום בלבד, מה שאומר שתצטרכו לבלות עם בני הזוג מעל לחודשיים אינטנסיביים, ואפילו אז – לא מובטחת חופה וירטואלית, או אפילו קלטת סקס הגונה. מומלץ לחובבי ערוץ E והז'אנר, או חברי משפחת קרדשיאן בלבד.