סצנות סקס בקולנוע עושות לנו שני דברים במקביל: א. מחרמנות אותנו. ב. גורמות לנו להרגיש שמשהו אצלנו לא בסדר, שחיי המין שלנו דורשים שדרוג ויפה שעה אחת קודם.

ב-90% מהפעמים המשתתפים באקט (גבר ואישה, שני גברים, שתי נשים או יותר) נראים כאילו הם סיימו הרגע סשן של עיצוב שיער, טיפולי פנים, איפור, שיעורי חיטוב אצל מאמן וביקור אצל סטייליסטית אישית. ולא רק המראה שלהם מושלם, גם הסקס שלהם נראה כמו מוצר שמישהו טרח שעות על עיצוב בשבילו: הגניחות בדיוק בדציבל הראוי (משהו בין מוגזם לשקט מוחלט), עיוותי הפנים איכשהו גורמות להם להיראות סקסיים יותר, והאורגזמה... הו, האורגזמה. שניהם כמובן גומרים ביחד בתזמון מושלם וסקסי להחריד. גניחותיה הרמות משתלבות לתפארת בעיניו העצומות המלאות עונג, ידיו לופתות את גופה בחוזקה כשראשה נשמט אחורנית באפיסת כוחות מרהיבה. בסצנה הבאה תראו את הזוג המאושר חבוק בתנוחה בלתי אפשרית כשמיכה מלטפת עוטפת את שניהם במתיקות אין קץ. בקרוב תגיע כוס מיץ התפוזים הטרי שהוא יקום להכין לה במטבח המאובזר שלהם.

אז נכון, בעשור האחרון אפשר למצוא גם סצנות סקס קצת יותר ריאליסטיות עם דמויות קצת פחות פלקטיות אבל רובן בקולנוע האירופאי. בהוליווד עדיין אוהבים סקס פוטוגני.

סרטון שמכה בימים האחרונים את הרשת סודק מעט את עיקרון המושלמות של סצנות סקס בקולנוע בדרך הפשוטה ביותר: הוא מציג לנו מה קורה מאחורי הקלעים של הסצנה וזה, ליידיס אנד ג'נטלמנס, הרבה הרבה פחות סקסי.

מדובר בסצנת סקס מתוך סרט שיוצא אוטוטו לאקרנים בשם Stretch (מתיחה) בבימויו של ג'ו קרנהאן. השחקנים פטריק וילסון וברוקלין דקר שמשתתפים בסצנה נראים מעט נבוכים ומתבדחים זה עם זו לפני שהבמאי צועק אקשן. שניות לפני שהרגע האינטימי לכאורה מתחיל מנסים השחקנים לוודא שהשני מרגיש נוח ושהכל בסדר.

"זה היה זיון גדול!" צועק הבמאי בהתרגשות. רגע אחרי, גבו של וילסון נמרח שוב בספריי שיציג זיעה מזויפת ובינינו, אין דבר סקסי יותר מזיעה מזויפת.