גבר נתפס במצלמת אבטחה בעודו מנסה לחטוף ילד בן 8 באוקלהומה. המקרה התרחש ביום שישי החולף (6.1), באליפות אגרוף לילדים בפארק מקומי. לפי משטרת אוקלהומה, הילד הגיע לאירוע האגרוף הפתוח לקהל הרחב כשהגבר, לבוש במצחייה ובמעיל, הרים אותו וניסה לחטוף אותו מהמקום.

 

עוד באון לייף: 

 

החדשות הטובות הן שהילד הצליח להיחלץ מאחיזתו של החוטף לאחר שהתפתל בידיו וצעק, מה שעורר את תשומת לב הסובבים. החדשות הרעות הן שלאחר שהילד השתחרר, החוטף הצליח להתחמק ועדיין לא נעצר על ידי מהמשטרה.

 

ניסיון חטיפה של בן 8

 

משטרת אוקלהומה פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה עם תמונות של ניסיון החטיפה  מתיעוד מצלמת האבטחה במקום, במטרה לאתר את החוטף ולעצור אותו. היא תיארה את החוטף כגבר רחב בגובה 1.80 מטר, יליד אמריקני (אינדיאני) או היספני. זהותו של הילד ששרד את ניסיון החטיפה נותרה חסויה.

 

בין מאות התגובות בפוסט שכללו גם הרבה מגיבים הטוענים שנכחו במקום, היו כאלו שתהו היכן היו הוריו של הילד בשעה בה עמד בכניסה למתחם התחרות. אחרים הסבירו לתוהים שכ-2,000 ילדים מתארחים באירוע ונדיר שההורים מלווים אותם למתחם התחרות עצמה, כשכרטיס להורה מלווה לתחרות עולה 50 דולר. "היתה יותר אבטחה באזור הילדים שדאגה לשמור מהורים שייכנסו למתחם בלי כרטיס, מאשר בכניסה למתחם", טענה אחת המגיבות. מגיבים אחרים שיבחו את הוריו של הילד כמי ש"ניכר שלימדו את בנם היטב להגן על עצמו ולהילחם בחזרה, מה שהציל את חייו".

 

ניסיון חטיפה של בן 8 באוקלהומה

 

איך, אם כן, הגיע לאזור מבוגר מבלי שנראה חשוד? לדברי המגיבים, האזור בו התרחש ניסיון החטיפה הוא הכניסה לאזור רחב ידיים בו הכניסה למבוגרים היא חופשית ובו מרביתם מחכים לילדים במהלך התחרות. צוין כי מבוגרים אף לא צריכים להגיע עם ילד שנכנס למתחם או לשלם על כרטיס כדי לשהות במתחם עצמו. שני ילדים נוספים נצפו בתיעוד של מצלמות האבטחה מהתקרית, אך נותרו ללא פגע.

 

"הייתי אשתו של מאמן מעל ל-25 שנים ואמא ששלחה את ילדיה לחוגי אגרוף. היה לי את חלקי ההגון של תחרויות אגרוף, גם לנוער, וזה תמיד היה אחד מפחדיי הגדולים ביותר", העידה מגיבה בשם מלודי ג'יימס בדיון שנפתח בעמוד משטרת אוקלהומה. "לכל  הסופר-הורים שביניכם, בואו תספרו לי איך אתם שומרים על ילדים (וילדות) בשליטה בזמן שאתם יושבים על כסא במכון מסריח למשך 14 שעות ליומיים שלמים. בואו ספרו לי, אני אחכה", כתבה.

 

 

ובאמת, אי אפשר להאשים את ההורים בסיטואציה כזו, במיוחד עם תיעוד מצמרר כל כך שמקים לחיים את הפחד הגדול ביותר של כל הורה. כפי שכתבו חלק מהמגיבים לתיעוד המשטרה, אולי הדבר הכי טוב שיכלו ההורים לעשות כדי להגן על בנם הוא פשוט ללמד אותו כיצד להגן על עצמו. ניתן רק לקוות שהחוטף יילכד בקרוב ושלילד האמיץ שלום.