בצק העוגיות שמשגע את העיר

למי שלא מכיר את המקום זה יכול להיראות כמו עוד גלידריה טרנדית בניו יורק, אבל בעצם מדובר בבצק עוגיות. בעיקרון אכילה של בצק עוגיות חי יכולה להיות ממש מסוכנת לבריאות, אבל ב-Cookie Do פותח בצק עוגיות מיוחד שלא מסוכן לאכילה גם כשהוא לפני אפיה.

בצק עוגיות וגלידה בניו יורק

הגלידריה ממקומת באיזור הווסט ווילג' בניו יורק- 550 LaGuardia Place.

בצק העוגיות נמכר בגביעי גלידה צבעונים שגם אותם הם עושים במקום, הבצק מגיע במבחר טעמים: twix ,unicorn ,dubel chocolate ores ,reses, smores (שוקולד מרשמלו וביסקוויט), שוקולדצ'יפס ועוד רבים.

איך חוסכים אלפי שקלים בנסיעה משפחתית לחו"ל? לכתבה המלאה

יש לציין שהמקום גם אופה חלק מהבצק וניתן לקנות במקום גם עוגיות רגילות וגם קוקי סנדוויץ' אבל במקום גלידה יש בפנים בצק עוגיות.

בצק עוגיות וגלידה בניו יורק

המקום הפך לסופר מבוקש בקרב תיירים ומקומיים ולפעמים התור מגיע גם לשעה וחצי המתנה, אז מומלץ לא להגיע בסופי שבוע.

המחיר לכדור- 5 $ בכוס ו7 $ לגביע, מחיר לעוגיה- 3$, מחיר לקוקידו סנדוויץ'- 10$.

https://www.cookiedonyc.com

עוגת 3 שכבות על מקל

The cake shop p.o.p ממוקם בקומת המרתף של ה- Dekalb market hall שהוא בשוק אוכל קטן הנמצא בלב לבה של ברוקלין. האושר הזה הוא דוכן די קטן שאם לא שמעתם עליו קודם אפשר לפספס אותו בקלות וחבל. מדובר באחד הדברים היותר כיפיים ליצירה וכמובן לאכילה.

עוגת 3 שכבות על מקל

ה-cakeshop הוא בעצם עוגה על מקל שמורכבת מ-3 שכבות עוגה לבחירה (שוקולד, וניל ורד ולווט) 3 קרמים לבחירה (שוקולד, וניל ועוגת גבינה) ותוספות לבחירה עד שאין יותר מקום (קיטקאט, תותים, צמר גפן מתוק, גליליות, סוכריות גומי, בראוניס, בצק עוגיות, קורנפלקסים מסוגים שונים ועוד הרבה).

המחיר- 7.5 $

https://thepopcakeshop.com/

גלידה רכה על וואפל

Tayaki NYC היא גלידריה המדהימה הזאת נמצאת באזור צ'יינה טאון (NYBaxter St119) ומגישה גלידות רכות (soft serve ice cream) בתוך וואפלים בצורת דגים.

גלידה רכה בתוך וואפל

הגלידות נעשות בכמויות קטנות כל כמה שעות במהלך היום כדי לשמור על הטריות שלהן, והוואפלים מיוצרים במקום לעיניכם, כך שתוכלו לבחור במה אתם רוצים למלא אותם. השילוב בין השניים לא פחות ממדהים, חומרי הגלם איכותיים וטריים ומרגישים את זה בכל ביס. התמונות מדברות בעד עצמן.

המחיר- 7 $

http://taiyakinyc.com/

עוגיית ענק

לפעמים הגודל לא קובע אבל במקרה של Levain Bakery בהחלט כן. המאפייה הזאת מייצרת את עוגיות השוקולד צ'יפ הכי מושחתות, הכי נימוחות והכי מדהימות בכל ניו יורק.

כל עוגיה היא בערך בגודל של כף יד ובעובי של 5 ס"מ, העוגיות מלאות בשוקולד בלגי איכותי ועשיר, ואחרי ביס אחד אי אפשר להפסיק.

עוגיית ענק

העוגיות מגיעות כמובן בטעמים שונים: שוקולד חמאת בוטנים, דאבל שוקולד, שיבולת שועל וצימוקים וכמובן השוקולד צ'יפ הקלאסי.

המאפייה ממוקמת בWest 74th st NYC-.

המחיר- 27$ ל-4 עוגיות.

https://www.levainbakery.com/

בין קרואסון לדונאט

ב-DulcineaChurros מתמחים ביצירת צ'ורוס אבל מה שהכי מושך אליו אנשים זה הצ'ורוס סנדביץ' שלהם והקרואנטס המטורפים שלהם (למי שלא מכיר cronut הוא שילוב של קוראסון ודונאט) רק שהם שילבו את הקוראסון עם צ'ורוס ומתקבלת סופגניה בצורת קוראסון ממולאת בממרחים שונים ומצופה בסוכר וקינמון.

בין קרואסון לדונאט

גם הם ממוקמים בקומת האוכל שנמצאת ב Dekalb market hall שבברוקלין.

מחיר- 7$ לצ'ורוס סנדביץ' ו4$ לקרונאט.

http://dulcineanyc.com/

*כל התמונות לקוחות מהאינסטגרם הרשמי של בתי העסק