הטרנד הכי חם כרגע בעולם האמהות הוא אימוני כושר עם בייבי. ומעבר לעובדה שמדובר בטרנד, זה לגמרי כלי שיכול להקל על החזרה לשגרה אחרי הלידה. בין אם זה בהוצאת והכנסת אנרגיות לגוף, הורדת המשקל העודף מהלידה, או שיפור בתחושה הפיזית והנפשית שלנו – להזיז את הגוף אחרי הלידה יכול רק להיטיב עימנו.

בואי לאירוע מפנק לך ולבייבי שלך! מירוץ העגלות השנתי של עיריית פתח תקווה ואון לייף יוצא לדרך, והפעם - בגן החי בפתח תקווה! הפנינג שישי בוקר עם תחנות תנועה כייפיות לך ולבייבי, מתנות חינם סופר שוות, כיבוד ונשנושים, במת הרצאות מרתקות, בוק מגנטים, ואפילו אחת מכן יכולה לזכות בעגלת בייביזן יויו! מהרי להירשם! לפרטים והרשמה לחצי כאן

שוחחנו עם אביגיל קינן, מומחית כושר ותנועה סביב עולם האמהות והנשיות שעומדת מאחורי עמוד האינסטגרם mommysport, שבנתה תורת אימונים שלמה שכולה מוקדשת עבור אמהות טריות. בשל ההיכרות שלה עם הקהל, היא מודעת לקשיים שנלווים לתקופת האימהות הטרייה, ולכן פיתחה אימונים המותאמים במיוחד לאימהות טריות. כזה שלא דורש ממך התחייבות לחדר כושר, או בייביסיטר, ועוזר לאמהות טריות לשמור על אורח חיים בריא שכולל בין הנקה להנקה, גם כושר.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mommysport אמהות בכושר (@mommysport.il)

אז איך תעשו את זה? אפשר להתחיל עם מספר תרגילים בסיסיים שעושים הבדל משמעותי מאוד:

  1. תרגילי סקווט (Squat).

על מה התרגיל עובד? שרירי ישבן, יציבה וחיזוק רגליים.

את תרגילי הסקווט רצוי לבצע כשהברכיים פונות החוצה תוך הרמת העקבים לסירוגין.

מתחילים בעמידה ישרה, פיסוק קל ברגליים. יש לוודא שהעקבים מיושרים לקו הכתפיים, והבהונות פונות מעט החוצה. כופפי בירכיים, הנמיכי את הישבן עם מעט הטיה לאחור, אך הקפידי על גו זקוף ומיושר. כשאת נמצאת במיקום הנמוך ביותר בסקווט, נתקי עקבים מהרצפה. הרגישי את המתיחה בירך וכווצי את האגן.

כמה פעמים? בין 2-3 סטים, בין 10 ל-15 חזרות כל סט.

  1. תרגילי לאנצ' (מכרעים)

על מה התרגיל עובד? חיזוק רגליים וישבן

את התרגיל רצוי לבצע כאשר את בעמידת מוצא ורגלייך ישרות ומקבילות.

קחי צעד גדול קדימה עם רגל אחת ומצאי שיווי משקל. כופפי את הברכיים תוך הקפדה שהברכיים נמצאות ב-90 מעלות. שימי לב שהברך הקדמית לא תעבור את קו הקרסול וחזרי לנקודת ההתחלה, ושמירה על גב ישר ובטן אסופה לאורך כל התרגיל.

כמה פעמים? בין 10 ל15 חזרות לכל רגל.

  1. תרגילי הרמת רגל

על מה התרגיל עובד? חיזוק מייצבים ושיווי משקל

עמדי עמידה זקופה והקפידי על גב ישר, ופסקי רגלייך פיסוק קל ברוחב האגן. שמרי על עמידה אסופה והניפי רגל לצד הגוף. הוציאי אוויר בעת ההרמה והקפידי על מנך גוף ישר.

כמה פעמים? בין 10 ל15 כל רגל.

את התרגילים אפשר לבצע את עם ידיים אוחזות בתינוק, כשהוא על מנשא, או לצדדים.